Menu
EUR

Klantenservice

Bekijk onze klantenservice pagina
+31757572675
Ma / Vrij van 10:30 - 16:30

Neem contact op

Contactgegevens

+31 75 75 72 675
KVK nummer: 73835420
btw-nummer: NL003583419B56
Qwerty-Tech.nl Industrieweg 10K
1566JP Assendelft
the Netherlands

Veelgestelde vragen

Verzenden & Ontvangen
Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

U heeft de mogelijkheid om uw bestelling op te halen. Voorafgaand dient een order geplaatst te worden, zonder directe betaling. Zo kunnen we de computer voor u gereed maken. Bij twijfel over het model kunt u één bestelling plaatsen en aangeven dat u het pakketje komt ophalen. In de opmerkingen kunt u vermelden of u meerdere modellen wilt bekijken.

Wat gebeurt er als mijn pakketje niet bezorgd kan worden?

Als het pakketje niet bezorgd kan worden, wordt het de volgende dag opnieuw aangeboden. Mocht de bezorging opnieuw niet lukken, dan wordt het pakketje naar een nabijgelegen PostNL-punt gestuurd. U ontvangt automatisch een e-mail van PostNL in dit geval, en u kunt de status ook volgen via Track & Trace die u van ons ontvangt. 

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, u ontvangt altijd een track & trace. Dit wordt meestal de volgende werkdag verstuurd nadat u de bestelling heeft geplaatst.

Wat zijn jullie levertijden voor Nederland/Belgie?

Bestellingen die vandaag zijn besteld, worden de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Mocht je een bestelling plaatsen voor 09:30 uur, verwerken deze wij als laatst voor die dag. Deze snelle service geldt ook voor bestellingen met upgrades, zoals de installatie van Windows 11 of een upgrade van de harde schijf.  Kies uw gewenste leveringsdag in onze webshop, zonder extra bijkomende kosten. Voorafgaand aan de betaling heeft u de mogelijkheid om de gewenste leveringsdag te selecteren. Op de website vindt u beschikbare dagen voor de levering. Mocht het niet mogelijk zijn om aan uw voorkeur te voldoen, omdat de ontvangstdatum veel later is, vermeldt dit dan in de opmerkingen. Uw flexibiliteit is voor ons van groot belang, en wij streven ernaar om uw bestelling op het door u gekozen moment te leveren. Bedankt voor uw medewerking. Mocht het onverhoopt niet lukken om binnen dit tijdsbestek te verzenden, dan nemen wij contact met u op via telefoon of e-mail.

Hoe verpakken jullie?

De laptops worden verpakt in speciale verpakkingen die zijn ontworpen om de laptops te beschermen tijdens het transport. Deze verpakkingen bevatten speciaal ontwikkelde dozen met een ingebouwd "island". Dit island is ontworpen om te zweven binnen de doos, waardoor de laptop bestendig is tegen schokken en stoten tijdens het transport. Bovendien is er een speciale klep in de verpakking voor de adapter, zodat deze veilig en beschermd kan worden opgeborgen bij de laptop. Deze zorgvuldige verpakkingsmethode zorgt ervoor dat de laptops veilig en zonder schade bij de klant aankomen.

Hoe kan ik mijn bestellingen retourneren?

We begrijpen dat het belangrijk is dat je tevreden bent met je aankoop. Geen zorgen, het retourneren van het product is eenvoudig en probleemloos. U kunt het product bij ons retourneren, nadat wij het product hebben ontvangen en hebben verwerkt, dan staat het bedrag binnen 14 dagen op uw bankrekening. Dit geldt voor alle type betalingen. Bekijk ons retourbeleid hoe je je bestelling retour kunt aanmelden. Hiervoor hebben wij een stappenplan voor ontwikkeld. 

Met welke vervoersbedrijven werken jullie?

In onze streven naar efficiëntie hebben we geëxperimenteerd met verschillende verzendbedrijven om zendingen sneller te versturen. Echter, in de praktijk bleek dat er aanzienlijk meer zendingen verloren gingen. Daarom hebben wij besloten uitsluitend gebruik te maken van de betrouwbare diensten van PostNL, FedEx en UPS binnen Nederland. Voor Belgische klanten adviseren wij PostNL, terwijl Duitse klanten de keuze hebben tussen DHL of UPS. 

Hebben jullie ook express zendingen?

Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen, wij leveren helaas geen express zendingen aan particulieren. 

Wordt mijn bestelling automatisch verzekerd tijdens standaard verzending?

Geen zorgen. Wij verzenden al onze producten verzekerd en aangetekend. In het geval dat u het pakket niet ontvangt of het zoekraakt, initiëren wij een onderzoek via PostNL. Op deze manier kunnen wij u de zekerheid bieden dat er alles aan wordt gedaan om het probleem op te lossen en uw bestelling veilig bij u te bezorgen. 

Algemeen
Krijg ik een BTW-Factuur?

Ja, bij het plaatsen van een bestelling ontvangt u direct een factuur met de BTW-gegevens. De BTW die vermeld staat op de factuur kunt u vervolgens verrekenen of terugvorderen bij de daaropvolgende BTW-aangifte.

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en iets werkt niet, wat moet ik doen?

Dat vinden wij jammer! Al hoewel wij speciale inpaktechnieken hebben voor schokken en val van het pakketje komt het wel eens voor dat er een kabel net los is komt te zitten, waardoor je bijvoorbeeld het toetsenbordkabel niet meer goed zit in je moederbord. 

Bij dit soort problemen horen ook snelle oplossingen. Hiervoor kunt u altijd even bellen of mailen ([email protected]) de salesmedewerker(s) zijn hiervoor getraind. Voor problemen op lange termijn adviseren wij ons te mailen naar onze service team. 

Ik heb een verkeerde pakket gekregen!

Hoewel alle facturen op hetzelfde moment worden gegenereerd, komen de verzendlabels één voor één binnen (aangezien we de stickers pas plakken nadat de laptop is ingepakt). Ondanks ons streven naar nauwkeurigheid, zijn we ons ervan bewust dat menselijke fouten kunnen optreden. Als er zich een fout voordoet, willen we dit graag zo snel mogelijk weten. U kunt ons telefonisch op de hoogte stellen, maar ook per e-mail. We staan altijd klaar om eventuele onvoorziene situaties op te lossen en de best mogelijke service te bieden.

Ik wil graag het product omruilen

Hiervoor kunt u inloggen via de website met het account waarmee je hebt besteld. Geen account aangemaakt? Geen probleem, maak je account aan dan zul je zien dat je order automatisch wordt gekoppeld. Na de koppeling, kun je aan de slag met het omruilproces. 

Stap 1: Log in op je account: Ga naar qwerty-tech.nl/account en log in op je account met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Stap 2: Zoek het juiste ordernummer: Eenmaal ingelogd, zoek je het ordernummer van de betreffende aankoop en klik je op "bekijken".
Stap 3: Ga naar 'Artikel retourneren: Binnen de orderdetails kun je de optie vinden om een artikel te retourneren. Klik hierop om het retourproces te starten
Stap 4: Vul het retourformulier in: Volg de instructies op het scherm en vul het retourformulier in. Geef duidelijk aan welk(e) artikel(en) je wilt retourneren/ruilen en vermeld de reden voor de retournering. U kunt ook een actie van retour doorgeven, door simpelweg te kiezen voor: ruilen.


Nadat je aanvraag binnen is, wordt deze beoordeeld door een collega, daarnaast kun je ook aangeven voor welk model je het wil omruilen. Bij vragen kunt u altijd contact opnemen: +31 75 75 72 675

Wat valt binnen garantie?

Lees ons garantiebeleid hiervoor, dat kun je op de volgende pagina vinden. 

Is het mogelijk om een apparaat op wens te samenstellen

Ja! U kunt op de productpagina uw eigen apparaat naar wens samenstellen. Het is mogelijk om extra werkgeheugen, opslag, een nieuwe batterij of extra software toe te voegen aan uw apparaat. Op de productpagina kunt u de gewenste aanpassingen selecteren en uw apparaat naar uw specifieke wensen configureren.

Op welke manier kan ik jullie bereiken?

Het telefoonnummer is: +31 75 75 72 675 en mailadres is: [email protected]

Wat zijn jullie openingstijden?

Openingstijden Klantenservice.

  • Maandag: 10:30 uur t/m 16:30 uur
  • Dinsdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur
  • Woensdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur
  • Donderdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur
  • Vrijdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur
  • Zaterdag: gesloten
  • Zondag: gesloten
Gesloten feestdagen

Gesloten feestdagen.

  • Nieuwjaarsdag: maandag 1 januari 2024
  • Goede Vrijdag: vrijdag 29 maart 2024
  • Pasen (eerste en tweede paasdag): zondag 31 maart en maandag 1 april 2024
  • Suikerfeest 10 april 2024
  • Koningsdag: zaterdag 27 april 2024
  • Bevrijdingsdag: zondag 5 mei 2024
  • Hemelvaartsdag: donderdag 9 mei 2024
  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): zondag 19 en maandag 20 mei 2024
  • Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): woensdag 25 en donderdag 26 december 2024
Ik heb niet een account aangemaakt bij mijn bestelling

Heb je geen account bij het bestellen aangemaakt? Geen probleem, maak eenvoudig een account aan, en je bestelling wordt automatisch gekoppeld. Maak je account wel aan met het e-mailadres waarmee de bestelling voor het eerst is geplaatst. 

Wat is refurbished?

Refurbished is tegenwoordig een veelgebruikte term, maar het exacte begrip kan variëren tussen consumenten en verschillende refurbish-bedrijven. Wij willen hier duidelijkheid over scheppen door ons bedrijfsproces te beschrijven, zodat je een helder beeld krijgt van wat wij bedoelen met de term 'refurbished'.

Lees op de volgende pagina wat refurbished is.

Service
Ik heb mijn bestelling net ontvangen en iets werkt niet, wat moet ik doen?

Dat vinden wij jammer! Al hoewel wij speciale inpaktechnieken hebben voor schokken en val van het pakketje komt het wel eens voor dat er een kabel net los is komt te zitten, waardoor je bijvoorbeeld het toetsenbordkabel niet meer goed zit in je moederbord. 

Bij dit soort problemen horen ook snelle oplossingen. Hiervoor kunt u altijd even bellen of mailen ([email protected]) de salesmedewerker(s) zijn hiervoor getraind. Voor problemen op lange termijn adviseren wij ons te mailen naar onze service team. 

Mijn laptop is stuk of heeft gebreken wat moet ik doen?

Bij Qwerty-Tech hebben we een toegewijd team voor de afhandeling van defecte machines. Als onderdeel van onze serviceorders hebben we een gestroomlijnde aanpak ontwikkeld. Als u een product wilt laten repareren, kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken u vriendelijk om de problemen met uw machine duidelijk te omschrijven en, indien mogelijk, foto's of video's bij te voegen. Dit helpt ons serviceteam om sneller te reageren op uw aanvraag.

Het serviceteam zal uw klacht grondig analyseren en u op twee manieren ondersteunen:

  1. Hulp op afstand: Als het probleem op afstand kan worden opgelost, zal een van onze ervaren medewerkers u voorzien van gedetailleerde instructies. Ook zal er een datum en tijdstip worden afgesproken voor de hulp op afstand (als dit het geval is). 

  2. Fysieke reparatie: Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost, dient u de defecte machine onder begeleiding van onze servicemedewerker per post naar onze reparatieafdeling te sturen. Op deze manier heeft u één contactpersoon voor eventuele vragen of verdere communicatie.

Ons doel is om uw machine zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. We streven ernaar om de computers die voor service worden aangeboden, binnen een week op te lossen. In de meeste gevallen kunnen we zelfs binnen 2 á 3 werkdagen tot een oplossing komen.

Belangrijk om te vermelden is dat de serviceorder (fysieke reparatie) zelf gratis is inclusief de retourzending naar u, wel betaald u voor de zending naar ons, dit kost u €9,50 (verzekerd & handtekening verplicht). Dit benoemen we ook wel de carry- in regel. 

Hoe kan ik een serviceorder plaatsen en wat kan ik verwachten?

Op dit moment nemen wij alleen serviceorders per e-mail aan. U kunt uw probleem schriftelijk omschrijven en eventueel foto's of video's toevoegen en deze e-mailen naar [email protected] om ons te helpen bij de analyse. Doorgaans wordt er binnen 1-2 werkdagen gereageerd. Afhankelijk van de piekmomenten. Telefonisch kunnen we het probleem vaak niet nauwkeurig diagnosticeren, dus via e-mail kunnen we efficiënter te werk gaan en alle details verkrijgen.

Waarom kunnen serviceorders niet telefonisch worden afgehandeld?

E-mail stelt ons in staat om alle benodigde informatie te ontvangen, zodat we zorgvuldig kunnen analyseren en oplossingen kunnen bieden. Hieronder leggen we een aantal voorbeelden hoe we zaken oplossen:

 

Voorbeeld 1: Toetsenbord werkt niet. Als uw toetsenbord niet werkt, kan het een updateprobleem zijn. We kunnen op afstand uw scherm delen om dit te onderzoeken en gericht op het probleem in te gaan.

Voorbeeld 2: Laptop gaat niet aan. Vaak is het voldoende om te controleren of er drie lampjes branden bij het plaatsen van de stekker om te weten of de adapter stuk is. Business editie segment laptops hebben een zeer sterke bouw, waardoor wij eerder vertrouwen hebben in de machine zelf dan in de randapparatuur.

Hoe kan ik een leenlaptop bestellen bij spoedgevallen?

Als u met spoed een leenlaptop nodig heeft, kunt u dit aanvragen via onze website. We proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Stel dat ik mijn serviceorder toch telefonisch wil aanmelden?

U kunt het beste een e-mail sturen naar [email protected], met een belverzoek bericht. 

Helpen jullie ook verder met ICT vragen?

Serviceteam is speciaal opgezet om onze eigen klanten snel te voorzien van service wanneer ze mankementen hebben aan hun machine. De medewerkers die verantwoordelijk zijn voor deze taken hebben vaak beperkte tijd om uitgebreide uitleg te geven over bijvoorbeeld het gebruik van specifieke formules in Word of Excel. Voor dit soort zaken raden wij u aan om Google te raadplegen (een handige tip!). Hierdoor kunt u snel en eenvoudig de gewenste informatie vinden en uw problemen oplossen.

Wij helpen je graag verder wanneer je machine niet meer werkt of defecten heeft!

Wat is het e-mailadres van de serviceteam?
Bestellen
Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kan je bestelling afrekenen met Klarna- achteraf betalen. Met deze betaalmethode heb je 30 dagen de tijd om de betaling voor je bestelling te voltooien. 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!